fredag 4. mars 2016

UKENES BILDER 7-9 

I de siste ukene så har vi holdt på med grafikk og fordypningsoppgave, og i tillegg til deg fikk vi ukens bilder også. Dette er mine bilder :)

1. Hender
kameramodell: Canon EOS 1100D
F-stopp: 5.6
Eksponeringstid: 1/100 sek
ISO-hastighet: ISO-200 

Her kan dere se mine hender. Dette jeg har på hendene er Henna. Henna bruker vi i spesielle anledninger som bryllup eller Eid. Henna er originalt rød/brun, men det finne 'fake' henna. Den hånden med rundingen har jeg ekte henna på (den er først svart, men etter at man har latt den tørke og vasket den så blir den rød brun. I den andre hånden har jeg 'fake' henna, i farge svart, så den blir svart når jeg vasker den av etter at den har tørket. 


2. Vind og vær



Iphone 6
Bildet er blitt tatt ved inngangen på Barbu, jeg har redigert det på photoshop ved å bruke "Brightness/contrast.. 

3. Grafitti i bybildet

kameramodell: Canon EOS 1100D
F-stopp: 5.6
Eksponeringstid: 1/100 sek
ISO-hastighet: ISO-100

Dette bildet tok jeg når jeg var på vei hjem fra skolen, jeg hadde planlagt å gå under tunnelen, men siden noen andre allerede hadde gjort det, tok jeg heller bilde av samme stede i en annen vinkel. Bildet er redigert i Photoshop. 


4. Vinterhimmel i solnedgang

Iphone 6

Bildet ble tatt for noen dager siden da jeg var på vei hjem. Jeg hadde dessverre ikke med kameraet mitt den dagen, men jeg syntes at himmelen så helt fantastisk ut den kvelden! 

5. Nattbilde

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar