tirsdag 5. januar 2016

Egenvurdering første termin

I det første halvåret i trykk og foto har jeg lært mye, jeg lærte meg å redigere bilder, altså hvordan jeg skal bruke photoshop, funksjonene den har. Jeg har også lært hvordan man får tatt gode bilder og lighpainting, noe som var det jeg likte best. Andre ting som jeg har lært hva og hvordan man bruker ISO, og hvordan man varierer mellom blenderåpning, ISO og eksponeringstid.
Måte vi arbeider på liker jeg, jeg liker å jobbe selvstendig, men av og til liker jeg å jobbe i grupper også ettersom jeg ikke alltid klarer meg på egen hånd føles det bra å få hjelp. Det at jeg legger ut oppgavene som vi får på bloggen liker jeg, for da kan jeg se på 'utviklingen' min innen for photoshop og hvordan jeg har tatt bilder. Og jeg kan også endre på de oppgavene som jeg ikke er så fornøyd med.

Jeg som elsker å ta bilder, kommer til å få bruk for disse tingene jeg har lært nå og senere i live. Jeg syntes det er kjempe gøy å ta bilder, og nå som jeg vet hvordan man kan få tatt de 'beste' bildene, tror jeg at jeg kommer til å ta mer bilder enn det jeg gjorde før.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar