lørdag 3. oktober 2015

Uke 40 Høstferien 
Denne uken hadde vi høstferien vår som ukens tema.
Jeg skulle egentlig reise i ferien, men ettersom foreldrene mine måtte jobbe måtte vi avlyse reisen til Oslo og Sverige. Jeg var litt nedenfor først, men etter hvert endte jeg opp med å gå ut med venner og være hjemme med lillebroren min på 3 år.


Jeg begynte høstferien med å feire en muslimsk høytid som heter Eid. Familien og venner var samlet og vi spiste veldig god mat. Under kan du se et bilde av hånden min med "hvit henne", det er en tradisjonell ting vi gjør når det er Eid. Det er virker litt som tatovering, bare at det ikke er permanent og det gjør ikke vondt (med mindre du er allergisk mot det). 
Kameramodell: Canon EOS 450D
F-stopp: f/13
Eksponeringstrekant: 1/250
ISO-hastighet 200

Her kan dere se den fine solnedgangen på Hove, det var kjempe fint og deilig å være ute i et slikt vær den dagen. 
 Kameramodell: Canon EOS 450D
F-stopp: f/5.6
Eksponeringstrekant: 1/100
ISO-hastighet: 400


Denne kvelden var jeg ute med familien min, eller venner som føles som familie. Vi hadde det kjempe gøy og vi koste oss masse med leker, grilling og med å fortelle historier. Det var rett før vi skulle dra hjem fra Hove at noen av tantene mine ville gå å ta noen bilder, (Jeg var selvfølgelig den som skulle ta bilder) så jeg måtte bli med. Det er jeg glad for at jeg gjorde nå, jeg fikk dette fine bilde! Som dere kan se så er det en full måne, jeg har ikke redigert bilde, da jeg var redd for å ødelegge det. 
 Kameramodell: Canon EOS 450D
F-stopp: f/7.1
Eksponeringstrekant: 1/320
ISO-hastighet: 800


Her kan dere se at jeg er med vennene mine. Detter var en kjempe koselig kveld, med mye dans og latter. Venninna mi hadde bursdag så vi tenkte vi skulle feire det. Dette bilde ble tatt da alle hadde dratt og vi som var igjen skulle hjemover. 

 Iphone bilde 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar